منوی دسته بندی

قیمت لحظه‌ای دلار و ارزهای پرکاربرد

قیمت لحظه‌ای دلار و ارزهای پرکاربرد

قیمت لحظه‌ای دلار و ارزهای پرکاربرد یکی از مهم‌ترین علت مراجعات کاربران به سایت و یا تماس با شماره تلفن‌های صرافی است. شما می‌توانید در این صفحه نرخ لحظه‌ای ارزهای پرکاربرد را مشاهده کنید. همچنین جهت سهولت تحلیل‌های مالی نمودار تغییرات این ارزها نیز در دسترس شما قرار داده شده است. تمام قیمت‌ها به‌صورت لحظه‌ای نمایش داده می‌شود و به راحتی می‌توانید براساس قیمت‌های نمایش داده شده برنامه‌ریزی‌های مالی خود را انجام دهید.

قیمت دلار و یورو با جزئیات کامل

با توجه به اینکه قیمت دلار و قیمت یورو، علاوه بر قیمت‌های بازار متشکل دارای، قیمت‌های گوناگون دیگری همچون قیمت دلار سنا برای دریافت اسکناس یا نرخ نیما برای ارسال حواله نیز می‌باشد در صفحات جداگانه‌ای به تفکیک همه قیمت‌های مرتبط با این دو ارز پرکاربرد نیز ارائه شده است. 

درصورت تمایل می‌توانید از لینک‌های زیر قیمت این ارزها را نیز مشاهده نمایید:

قیمت طلا و سکه بهار آزادی

درصورتی که تمایل دارید درباره سایر بازارهای مالی همچون طلا و سکه بهار آزادی نیز اطلاعات کاملی به دست آورید از طریق لینک زیر می‌توانید به این صفحه دسترسی داشته باشید:

نرخ تبدیل ارزهای رایج به دلار

نرخ تبدیل ارزهای رایج به دلار یکی از نرخ‌هایی است که براساس قیمت‌های جهانی به‌صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. در این قسمت نرخ تبدیل ارزهای پرکاربرد در ایران به دلار به‌صورت زنده آماده شده است. در چنین حالتی شما حتی اگر به‌صورت مقطعی قیمت لحظه‌ای دلار و ارزهای پرکاربرد را نیز نداشته باشید براساس نرخ تبدیل‌های ارائه شده می‌توانید با تقریب خوبی حدود قیمت را محاسبه کنید.

قیمت ارزها را آنلاین استعلام بگیرید!

قیمت لحظه‌ای دلار و ارزهای پرکاربرد در این صفحه به‌صورت آنلاین و زنده ارائه شده است.  همچنین در جداول نرخ تبدیل، نرخ تبدیل یورو، پوند، درهم، یوان، روبل و لیر ارائه شده است درصورتی که ارز مورد نظر شما در این جدول موجود نیست می‌توانید از طریق پشتیبان آنلاین استعلام نمایید. همچنین می‌توانید با ما تماس بگیرید و به‌صورت تلفنی نرخ تبدیل یا قیمت‌های مورد نظر خود را استعلام کنید. 

همچنین اگر فکر می‌کنید ارزهای دیگری مناسب است که به این لیست اضافه شود می‌توانید از طریق بخش پشتیبانی برایمان پیغام بگذارید. ما همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بیشترین اطلاعات در کوتاه‌ترین زمان در اختیار شما قرار بگیرد. درنتیجه هرگونه پیشنهاد یا نکات شما برای بهبود کار ما بسیار با ارزش است.

در نهایت لازم است ذکر شود که در این صفحه قیمت لحظه‌ای دلار و ارزهای پرکاربرد، براساس قیمت اعلام شده در شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز نمایش داده می‌شود. درصورت وجود هرگونه ابهام، صرافی آسوده کاملا از خود سلب مسئولیت می‌کند. جهت اطمینان خاطر از قیمت هر یک از ارزها و یا موجودی صرافی می‌توانید با شماره تماس‌های صرافی تماس بگیرید. همکاران ما در بخش مرکز تماس صرافی کاملا آماده هستند تا پاسخگوی سوالات و نگرانی‌های شما باشند. امیدواریم با خدمات ارائه شده در صرافی آسوده بتوانید تجربه یک خرید لذت‌بخش و بدون نگرانی داشته باشید. 

مشاوره خرید و فروش ارز

مشاوره رایگان با صرافی آسوده

پیش از هر اقدامی شما می‌توانید از مشاوران خبره ما در صرافی آسوده کمک بگیرید. 

مشهد خیابان امام رضا

بین امام رضا 24 و 26 - پلاک 75/1- لابی هتل درویشی