منوی دسته بندی

قیمت طلا و سکه بهار آزادی

قیمت طلا و سکه بهار آزادی

قیمت طلا و سکه بهار آزادی شامل انواع سکه، نیم سکه و ربع سکه در این صفحه به صورت لحظه‌ای و آنلاین برای شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید در این صفحه به‌سادگی نرخ لحظه‌ای انواع سکه را مشاهده کنید. همچنین جهت سهولت تحلیل‌های مالی نمودار تغییرات قیمت‌ها نیز در دسترس شما قرار داده شده است. تمام قیمت‌ها به‌صورت لحظه‌ای نمایش داده می‌شود و به راحتی می‌توانید براساس قیمت‌های نمایش داده شده برای خریدهای خود برنامه‌ریزی‌ نمایید.

قیمت طلای ۱۸ عیار و ۲۴ عیار

قیمت طلای ۱۸ عیار و ۲۴ عیار همچنین قیمت نقره، مثقال طلا و طلای دست دوم در این بخش قابل مشاهده است. این قیمت‌ها صرفا برای اطلاع‌رسانی ارائه شده است وگرنه صرافی‌های مجاز در حال حاضر اجازه ارائه خدمات مرتبط با فروش طلا به مشتریان خود ندارند.

قیمت طلا در بازارهای جهانی

قیمت طلا در بازارهای جهانی برای تحلیل‌های مالی ارائه شده است. اگر شما از آن دسته کاربران حرفه‌ای هستید که به‌صورت فعال در بازارهای مالی فعالیت می‌کنید احتمالا برای تحلیل‌های خود نیازمند مشاهده قیمت جهانی طلا نیز هستید. ما در این بخش تلاش کرده‌ایم مهم‌ترین قیمت‌های مورد نیاز شما را ارائه نماییم.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

در این بخش قیمت سکه امامی، بهار آزادی، نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی نمایش داده می‌شود. این قیمت‌ها برای خرید عمده می‌باشد. درصورتی که قیمت‌های تک فروشی مورد نظر شماست جدول بعدی را ملاحظه نمایید.

قیمت تک فروشی سکه، نیم سکه و ربع سکه

قیمت تک فروشی سکه امامی، بهار آزادی، نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی در این بخش نمایش داده می‌شود. این قیمت‌ها معادل قیمتی است که شما برای خرید در بازار به‌صورت تعداد محدود بایستی مدنظر داشته باشید.

درصورتی که نیاز به مشاهده قیمت‌های ارز نیز دارید می‌توانید از طریق لینک‌های زیر ارزهای مورد نظر خود را مشاهده کنید. در لینک نخست ارزهای متداولی همچون دلار، یورو، پوند، لیر، روبل و دینار ارائه شده است و در لینک دوم تنوع قیمتی دلار همچون دلار نیما، سنا و دلار بانکی:

استعلام آنلاین قیمت طلا و سکه بهار آزادی

قیمت طلا و سکه بهار آزادی در اینجا کاملا آنلاین و به‌روز ارائه می‌شود. به‌صورت زنده نیز این قیمت‌ها به‌روزرسانی می‌شود اما بایستی توجه داشته باشید که این قیمت‌ها در زمان‌هایی به‌صورت سراسری به‌روز نمی‌شود. براساس نمودار قیمتی شما متوجه می‌شوید آخرین قیمتی که برای هر بخش ارائه شده است مربوط به چه زمانی است. گاهی در بازار شرایطی ایجاد می‌شود که قیمت برخی از این اقلام به‌صورت سراسری اعلام نمی‌گردد و یا به‌روز نمی‌شود در چنین حالتی شما در بخش تغییرات قیمتی عدد صفر را ملاحظه می‌کنید و از طریق نمودار زمانی می‌توانید متوجه شوید آخرین زمانی که قیمت اعلام شده است مربوط به چه تاریخی است.

در نهایت لازم است ذکر شود که این نرخ‌ها براساس قیمت اعلام شده در شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز نمایش داده می‌شود. درصورت وجود هرگونه ابهام، صرافی آسوده کاملا از خود سلب مسئولیت می‌کند. شما می‌توانید در صورت هرگونه سوال و یا ابهامی از طریق پشتیبانی آنلاین و یا تماس با صرافی با کارشناسان و مشاوران خبره صرافی در ارتباط باشید. همکاران ما همه تلاش خود را به کار خواهند گرفت که شما را به بهترین وجه راهنمایی کنند.

مشاوره خرید و فروش ارز

مشاوره رایگان با صرافی آسوده

پیش از هر اقدامی شما می‌توانید از مشاوران خبره ما در صرافی آسوده کمک بگیرید. 

مشهد خیابان امام رضا

بین امام رضا 24 و 26 - پلاک 75/1- لابی هتل درویشی