منوی دسته بندی

قیمت دلار

قیمت دلار

قیمت دلار شامل انواع قیمت‌های مرتبط با اسکناس، حواله، صرافی ملی و قیمت دلار بازار متشکل در این صفحه قابل مشاهده است. شما می‌توانید در این صفحه نرخ لحظه‌ای دلار و تنوع قیمت‌های خرید و فروش را در اختیار دارید. همچنین جهت سهولت تحلیل‌های مالی نمودار تغییرات دلار نیز در دسترس شما قرار داده شده است. تمام قیمت‌ها به‌صورت لحظه‌ای نمایش داده می‌شود و به راحتی می‌توانید براساس قیمت‌های نمایش داده شده برنامه‌ریزی‌های مالی خود را انجام دهید.

قیمت دلار خرید

قیمت دلار فروش

درصورت تمایل برای مشاهده نرخ سایر ارزها همچون دینار، لیر، درهم و غیره همچنین مشاهده تنوع قیمتی برای سایر ارزها می‌توانید بخش‌های پایین را ملاحظه نمایید: 

در نهایت لازم است ذکر شود که این نرخ‌ها براساس قیمت اعلام شده در شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز نمایش داده می‌شود. درصورت وجود هرگونه ابهام، صرافی آسوده کاملا از خود سلب مسئولیت می‌کند. جهت اطمینان خاطر از قیمت هر یک از ارزها و یا موجودی صرافی می‌توانید با شماره تماس‌های صرافی تماس بگیرید. همکاران ما در بخش مرکز تماس صرافی کاملا آماده هستند تا پاسخگوی سوالات و نگرانی‌های شما باشند. امیدواریم با خدمات ارائه شده در صرافی آسوده بتوانید تجربه یک خرید لذت‌بخش و بدون نگرانی داشته باشید. 

مشاوره خرید و فروش ارز

مشاوره رایگان با صرافی آسوده

پیش از هر اقدامی شما می‌توانید از مشاوران خبره ما در صرافی آسوده کمک بگیرید. 

مشهد خیابان امام رضا

بین امام رضا 24 و 26 - پلاک 75/1- لابی هتل درویشی