منوی دسته بندی

دریافت نوبت در سامانه متشکل ارزی

دریافت نوبت در سامانه متشکل ارزی چگونه انجام می‌شود؟

دریافت نوبت در سامانه متشکل ارزی یک فرآیند بسیار ساده است که به متقاضیان خرید یا فروش ارز کمک می‌کند در کوتاه‌ترین زمان و از طریق نزدیک‌ترین صرافی خرید خود را انجام دهند. این سامانه به‌منظور تسهیل ارائه خدمات به مشتریان و شفافیت در نظام تبادلات ارزی کشور ایجاد گردید.

پیش از آنکه درباره دریافت نوبت در سامانه متشکل ارزی توضیح دهیم شاید مناسب باشد که مهم‌ترین مزایای استفاده از این سامانه را برای خواننده گرامی شفاف نماییم. در حال حاضر استفاده از این سامانه الزامی نیست اما مشتریانی که از این طریق سفارش خود را ثبت می‌کنند از اولویت دریافت ارز برخوردار هستند. علاوه بر این استفاده از سامانه متشکل، مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه مرور کوتاهی نسبت به مهم‌ترین این مزایا خواهیم داشت.

دریافت نوبت در سامانه متشکل ارزی

مزیت‌های استفاده از سامانه بازار متشکل ارزی

سامانه متشکل ارز ایران مزایای گسترده‌ای ارائه نموده است که موجب تسهیل فرآیندها برای مشتریان و افزایش رضایت خاطر آنان شده است. به‌صورت خاص مزایای زیر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که استفاده از این سامانه را بسیار گسترده نموده است. استقبال از این سامانه به‌گونه‌ای بوده است که حتی متقاضیان خرید و فروش ارزهای رایجی همچون دلار و یورو جهت برخورداری از این مزایا ترجیح می‌دهند معاملات خود را از طریق این سامانه انجام دهند. به‌صورت خلاصه مهم‌ترین مزایا سامانه متشکل عبارتست از:

  • اولویت دریافت ارز نسبت به سایر مشتریان یک صرافی
  • دریافت آنلاین نوبت و عدم اتلاف وقت در صرافی
  • امکان مشاهده نرخ صرافی‌های گوناگون و انتخاب بهترین پیشنهاد
  • مراجعه در زمان مشخص به صرافی دلخواه بدون معطلی در صرافی
  • آسودگی خاطر نسبت به مشکلات متداولی همچون نبود یا کمبود ارز مورد نظر

فرآیند ثبتنام و ثبت درخواست در بازار متشکل ارزی

فرآیند ثبتنام در سامانه بازار متشکل یک فرآیند بسیار ساده است. ابتدا لازم است نسخه اندروید این نرم‌افزار را از سایت ice.ir دانلود و نصب نمایید. اگر گوشی تلفن همراه شما مربوط به برند اپل و یا نسخه نرم‌افزاری ios نیز هست مشکلی وجود ندارد. شما می‌توانید نسخه وب‌اپلیکیشن این نرم‌افزار را که در کنار نسخه اندروید معرفی شده است نصب نمایید. به‌صورت کلی می‌توان ادامه این فرآیند را شامل چهار مرحله اصلی به‌صورت تصویر زیر تقسیم‌بندی نمود:

دریافت نوبت در سامانه متشکل ارزی

بلافاصله بعد از ورود به‌ نرم‌افزار در همان صفحه نخست از شما کد ملی و یک شماره تماس دریافت می‌شود و در مراحل بعدی نیز اطلاعات هویتی دریافت می‌گردد. در اینجا لازم است که شما برای دریافت نوبت در صرافی مورد نظر خود اقدام نمایید. ما در اینجا صرفا این بخش را با توضیحات کامل برای شما آماده کرده‌ایم درصورتی که در فرآیند ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات مورد نیاز با سوال یا ابهامی روبرو هستید می‌توانید مقاله آموزش تصویری ثبت‌نام در بازار متشکل ارزی را مشاهده نمایید.

دریافت نوبت در بازار متشکل ارز ایران

جهت دریافت نوبت در سامانه متشکل ارزی پس از ثبت اطلاعات فردی کاربر می‌بایست سرفصل ارز مورد نظر خود را انتخاب کند. در هنگام نگارش این مقاله صرفا سرفصل سایر در این بخش وجود دارد که لازم است آن را انتخاب کنید. سپس نوع ارز مورد نظر و مبلغ آن را بایستی انتخاب کنید. براساس اطلاعات وارد شده نزدیک‌ترین تاریخ‌هایی که امکان مراجعه به صرافی وجود داشته باشد به شما پیشنهاد می‌شود.

همچنین لازم است که محل دریافت ارز شامل استان و شهر مورد نظر شما انتخاب شود. براساس اطلاعات انتخاب شده لیست صرافی‌هایی که امکان ارائه خدمات به شما دارند به همراه آدرس و شماره تماس آن‌ها برای شما قابل نمایش است و شما می‌توانید براساس نزدیکی به محل سکونت و راحتی دسترسی صرافی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

دریافت نوبت در بازار متشکل ارزی

مشتریان محترم صرافی آسوده در صورت تمایل برای دریافت نوبت در این صرافی می‌توانند از طریق لینک زیر به سامانه بازار متشکل وارد شده و بعد از ثبت اطلاعات هویتی خود اقدام به دریافت نوبت آنلاین نمایند.

دریافت نوبت در بازار متشکل ارز ایران

آخرین اخبار پیرامون دریافت نوبت در سامانه متشکل ارزی

در روزهای نیمه بهمن ۱۴۰۱ درحالی که این مقاله را بازبینی می‌کردیم متوجه شدیم که اپلیکیشن بازار متشکل ارزی از دسترس خارج شده است. در حال حاضر امکان دریافت نوبت در این سامانه وجود ندارد. اینکه اختلال در این سامانه موقت است یا به‌طور دائمی فعالیت‌های آن دچار تغییراتی شده است همچنان در حاله‌ای از ابهام قرار دارد. امیدواریم که اطلاعات منتشر شده در مقاله دریافت نوبت در سامانه متشکل ارزی برای شما مفید بوده باشد. درصورتی که هر اطلاع جدیدی پیرامون این بازار داشتید می‌توانید در بخش کامنت‌ها برای ما و سایر مخاطبان این صفحه ارسال کنید.

بیشتر بخوانید

آموزش تصویری ثبت‌نام در بازار متشکل ارزی

 

4/5 - (4 امتیاز)
صرافی آسوده
صرافی آسوده با سال‌ها قدمت در حوزه ارائه خدمات ارزی همواره تلاش می‌کند بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماید. درصورتی که نیاز به مشاوره در حوزه‌هایی همچون سرمایه‌گذاری ارزی، خدمات انتقال ارز و خرید و فروش دلار، یورو یا هر کدام از ارزهای رایج دارید کارشناسان ما آماده هستند تا بهترین پیشنهادات را به شما ارائه دهند: شماره تماس: 05138554020

‫2 نظر

  • محمد گفت:

    من روی لینک بازار متشکل ارزی می‌زنم باز میشه ولی روی لینک نوبت‌دهی می‌زنم چیزی نمیاد. هنوز هم این نوبت گرفتن هست ؟!

    • صرافی آسوده گفت:

      درحال حاضر نیازی به دریافت نوبت برای خرید ارز نیست اما شما می‌توانید از طریق بازار متشکل ارزی قیمت‌های معامله ارزهای پرکاربرد را مشاهده نمایید. این قیمت‌ها در داخل سایت صرافی نیز به‌صورت آنلاین قابل مشاهده است.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *