منوی دسته بندی

کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب شاهکار دارن هاردی یک کتاب فوق‌العاده جذاب و کاربردی است. تقریبا با یقین می‌توانم مدعی شوم که محال است کسی این کتاب را دست گرفته باشد و حتی نیمه‌کاره مطالعه کرده باشد اما بعد از مدتی بگوید مطالعه کتاب هیچ تاثیری روی زندگی او نداشته است.

کتاب اثر مرکب چه حرف جدیدی دارد؟

این کتاب شاید در نگاه اول هیچ حرف جدیدی نداشته باشد. همه حرف‌هایش را بارها و بارها شنیده‌اید. حتی از این هم بدتر. برخی حرف‌هایش را بارها و بارها در شبکه‌های اجتماعی و سمینارهای انگیزشی از زردترین سخنران‌های انگیزشی شنیده‌اید اما اینجا یک تفاوت آشکار وجود دارد. این بار شما مسحور شاهکار دارن هاردی می‌شوید و با تمام وجود می‌پذیرید که هیچ معجزه‌ای وجود ندارد! هیچ راه میانبری نیست و باید گام به گام مسیر موفقیت خود را تا قله‌هایی که دوستشان دارید ادامه دهید.

خلاصه کتاب اثر مرکب

برنده کسی است که از حرکت آرام خود، از طولانی بودن مسیر، از عدم موفقیت‌های شروع مسیر و حتی ادامه آن ناامید نشود؛ به حرکت خود ادامه دهد و با هر گامی که به پیش می‌رود یقین داشته باشد مقصد نزدیک‌تر و رسیدن او به آن قطعی‌تر شده است. خنده‌دار است اما من خودم در زمانی که درگیر شدیدترین مشکلات اقتصادی و روحی بودم یک رشته ورزشی جدید را شروع کردم.

خجالت‌زده شدن پیش دوستان جدیدم در باشگاه، گند زدن و خراب کردن و باختن و باختن هیچ کدام منجر به این نشد که من دست از ادامه مسیر بردارم و من مطمئن بودم تمرین مداوم من بالاخره منجر به تحول مهارت من در این ورزش جدید خواهد شد. یک روز بعد از حدود یک سال از اینکه مستمر هر هفته دو ساعت تمرین ورزشی جدید خود را شروع کرده بودم یکی از دوستان برای ملاقات من و البته تماشا به سالن تمرین من آمد. منتظر ماند تا بعد از اتمام تمرین کمی با هم گپ بزنیم.

آن روز واقعا افتضاح بود من شاید بدترین روز خود را تجربه می‌کردم و سرزنش‌های هم‌تیمی‌ها و حرف‌های کنایه‌آمیز تیم مقابل تا آن جا پیش رفت که پیش از پایان زمان اتمام تمرین متوجه شدم دوستم سالن را ترک کرده است. بعدها بهانه آورد که کاری برایش پیش آمده است ولی من مطمئن بودم که نمی‌توانست بیش از آن شاهد خفت من باشد و ترجیح داد در زمان بهتری با هم ملاقات داشته باشیم.

من آن روز واقعا باید می‌پذیرفتم که من برای این کار ساخته نشده‌ام و برای همیشه این رشته ورزشی را کنار می‌گذاشتم ولی من حتی ذره‌ای تردید نداشتم که بالاخره این تلاش مستمر به نتیجه خواهد رسید و شاید دو هفته بعد از این ماجرا ناگهان معجزه رخ داد. من به طرز شگفت‌انگیزی به همه مهارت‌های مورد نیاز تسلط پیدا کرده بودم و خوب نه تقریبا عالی بازی می‌کردم.

الان سال‌ها از آن ماجرا می‌گذرد و من مطمئن هستم که هیچ فرمول جادویی وجود ندارد. همواره قدم‌های کوچک و استمرار منجر به معجزات بزرگ می‌شود. من توصیه می‌کنم هر کسی هستید و در هر کجا که کار می‌کنید حتما این کتاب را مطالعه کنید و مطمئن باشید زندگی شما بعد از مطالعه این کتاب متفاوت خواهد شد.

یک ویدئو جذاب از دارن هاردی نویسنده کتاب اثر مرکب

در ادامه یک ویدئو جذاب از یکی از سخنرانی‌های دارن هاردی برای شما آماده کرده‌ام که من خودم از آن لذت می‌برم و امیدوارم برای شما نیز آموزنده و جذاب باشد:

 

چگونه کتاب اثر مرکب را تهیه کنیم؟

درصورت تمایل به تهیه نسخه آنلاین می‌توانید از طریق لینک‌ زیر کتاب را خریداری نمایید:

taghche1 کتاب اثر مرکب

درصورت تمایله به تهیه نسخه چاپی می‌توانید از طریق لینک زیر کتاب را خریداری نمایید:

taghche2 کتاب اثر مرکب

 

محبوب‌ترین نوشته‌های پیشنهادی

ماجرای یک دستفروش مشهور

آری به زندگی در کشاکش ناملایمات

از هوش مصنوعی پرسیدیم دلار بخریم یا طلا؟

تعرفه گمرکی وارد کردن لپ‌تاپ و گوشی تلفن همراه توسط مسافر

4.7/5 - (3 امتیاز)
صرافی آسوده
صرافی آسوده با سال‌ها قدمت در حوزه ارائه خدمات ارزی همواره تلاش می‌کند بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماید. درصورتی که نیاز به مشاوره در حوزه‌هایی همچون سرمایه‌گذاری ارزی، خدمات انتقال ارز و خرید و فروش دلار، یورو یا هر کدام از ارزهای رایج دارید کارشناسان ما آماده هستند تا بهترین پیشنهادات را به شما ارائه دهند: شماره تماس: 05138554020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *