منوی دسته بندی

کتاب آری به زندگی در کشاکش ناملایمات

کتاب آری به زندگی در کشاکش ناملایمات

کتاب آری به زندگی در کشاکش ناملایمات از نویسنده‌ای است که زندگی در کشاکش ناملایمات را فراتر از تصور ما تجربه کرده است. ویکتور فرانکل، پدیدآورنده کتاب تجربه سه سال زندگی محنت‌بار در اردوگاه‌های کار اجباری آلمان را داشته است. اما این بخش کوچکی از محنتی است که ویکتور متحمل شده است. ویکتور فرانکل به‌عنوان یک روانپزشک در سال ۱۹۴۲ به همراه همسر، پدر، مادر و برادرش بازداشت و به اردوگاه‌های کار اجباری منتقل می‌شود. پدر، مادر، همسر و برادر وی همگی در اردوگاه‌های کار اجباری دوام نمی‌آورند و هنگامی که ویکتور فرانکل پس از سه سال آزاد می‌شود متوجه می‌شود که هیچ یک از اعضای خانواده‌اش از این اردوگاه‌های لعنتی جان سالم به در نبرده‌اند.

تصور غم و محنتی که بر ویکتور فرود آمده است غیرممکن است اما ویکتور یک معجزه در درون خود دارد. معجزه زندگی که او بدون هیچ منتی آن را سال‌ها به مشتاقان زندگی هدیه می‌کند. ویکتور فرانکل در روانشناسی صاحب سبک است و نوعی از درمان را پیشنهاد می‌کند که در سخت‌ترین شرایط زندگی را خواستنی می‌کند. درمان ویکتور فرانکل به دشواری‌های بسیار سخت زندگی همچون کنار آمدن با رنج و درد و مرگ می‌پردازد.

خواندن این کتاب مناسب چه کسانی است!؟

کتاب آری به زندگی در کشاکش ناملایمات برای شما نوشته شده است اگر در زندگی درگیر مشکلات گوناگون شده‌اید و احساس می‌کنید هیچ بهانه‌ای برای ادامه زندگی ندارید؛ اگر سختی بیماری از حد تحمل شما فراتر رفته است و برای رهایی از رنج بیماری آرزوی مرگ می‌کنید؛ اگر غم از دست دادن نزدیک‌ترین افراد روح شما را فرسوده کرده است. یک بار دیگر به خودتان مهلت دهید تا دوباره به زندگی از زاویه دیگری نگاه کنید. این کتاب به شما خواهد گفت که در سخت‌ترین شرایط، چه معنایی در زندگی نهفته است که ارزش زنده ماندن و مبارزه کردن را دارد حتی اگر برای یک روز بیشتر باشد.

اردوگاه‌های کار اجباری

زندگی در سخت‌ترین شرایط جاری است. در همان لحظاتی که مرگ از همه طرف هجوم می‌آورد تولد و لبخند و گریه کودکانی نیز به گوش می‌رسد!

یک لقمه از کتاب آری به زندگی

مشکلات روانی افراد با کمک به آن‌ها برای یافتن معنا در زندگی درمان می‌شود. به‌جای اینکه صرفا به دنبال شادی و خوشبختی باشیم، می‌توانیم به دنبال معنایی باشیم که زندگی پیش رویمان قرار می‌دهد.

شادی به خودی خود چنین هدفی شمرده نمی‌شود. لذت‌ها به زندگی ما معنا نمی‌دهند. حتی در پرده‌های تاریک و ناشاد زندگی‌مان نیز می‌تواند زمان‌هایی برای بلوغ و یافتن معنا وجود داشته باشد. مشکلات و چالش‌های دشوارتر حتی می‌توانند معنادارتر باشند. …

چگونه کتاب آری به زندگی در کشاکش ناملایمات را تهیه کنیم

درصورت تمایل به تهیه نسخه آنلاین می‌توانید از طریق لینک‌ زیر کتاب را دریافت نمایید:

taghche1 کتاب آری به زندگی در کشاکش ناملایمات

درصورت تمایل به تهیه نسخه کاغذی می‌توانید از طریق لینک‌ زیر کتاب را دریافت نمایید:

taghche2 کتاب آری به زندگی در کشاکش ناملایمات

محبوب‌ترین نوشته‌های پیشنهادی

ماجرای یک دستفروش مشهور

تعرفه گمرکی وارد کردن لپ‌تاپ و گوشی تلفن همراه توسط مسافر

آموزش تصویری ثبت‌نام در بازار متشکل ارزی

دریافت نوبت در بازار متشکل ارزی

5/5 - (3 امتیاز)
صرافی آسوده
صرافی آسوده با سال‌ها قدمت در حوزه ارائه خدمات ارزی همواره تلاش می‌کند بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماید. درصورتی که نیاز به مشاوره در حوزه‌هایی همچون سرمایه‌گذاری ارزی، خدمات انتقال ارز و خرید و فروش دلار، یورو یا هر کدام از ارزهای رایج دارید کارشناسان ما آماده هستند تا بهترین پیشنهادات را به شما ارائه دهند: شماره تماس: 05138554020

‫2 نظر

  • احمد گفت:

    خیلی موضوع جالبی به‌نظر می‌رسد ممنون که معرفی کردید

    • صرافی آسوده گفت:

      خوشحالیم که کتاب معرفی شده نظرتون رو جلب کرده. امیدواریم از خوندنش لذت ببرید

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *