منوی دسته بندی

گرگ وال استریت

کتاب گرگ وال استریت

گرگ وال استریت عنوان فیلمی از هالیوود است. این فیلم براساس زندگی جردن بلفورت که به همین نام شهره شده بود ساخته شده است. جردن بلفورت یک فروشنده بسیار موفق و معامله‌گر خبره است که بعد از انتشار فیلم شهرت بیشتری نیز پیدا کرد. اما اشتباه نکنید ما اینجا قرار نیست فیلم به شما معرفی کنیم. هرچند شاید زمانی برسد که این کار را نیز انجام دهیم اما درحال حاضر قصد داریم شما را با یک کتاب جذاب و خواندنی از گرگ وال استریت آشنا کنیم. صرفا اگر از آن دسته مخاطبانی هستید که در خاطرتان هست ما در این تلویزیون‌ها فیلم نگاه می‌کردیم فرصتتان برای مطالعه این کتاب خیلی کم‌تر است پس حتما عجله کنید!

فیلم سینمایی گرگ وال استریت

این کتاب مناسب چه مخاطبی است؟

حتما این کتاب نه‌تنها برای همه مناسب بلکه لازم است. شاید در ابتدا و براساس سوابق جردن بلفورت تصور کنید این کتاب برای افرادی است که قصد دارند هنر فروشندگی را بیاموزند اما باید توجه داشته باشید که همه ما در تمام طول زندگی فروشنده هستیم! در همین لحظه که من این عبارات را برای شما تایپ می‌کنم تلاش می‌کنم شما را متقاعد کنم که مطالعه ادامه این مقاله برای شما مفید است. صبح درحال متقاعد کردن مدیرم بودم که من را برای انجام کاری مامور کند. دیروز در حال متقاعد کردن پدرم بودم که زمین بلااستفاده خود را برای کاری مفیدتر سرمایه‌گذاری کند. هر روز ما بارها و بارها همچون یک فروشنده مجبور می‌شویم با سایر افرادی که می‌شناسیم یا حتی نمی‌شناسیم مذاکره کنیم.

فروش صرفا به معنی ارائه یک کالا یا خدمت به مشتری نیست. شما باید بتوانید در زندگی شخصی خود بفروشید. علاقه خودتان را به شریک زندگی‌تان اثبات کنید. با دوست خود برای صرف یک فنجان نوشیدنی در زمانی معین به نتیجه برسید. قرار باشگاه هفتگی را با هم‌تیمی‌های خود هماهنگ کنید و هزاران تعامل اجتماعی دیگر که در همه آن‌ها مهارت مذاکره، متقاعدسازی و در یک کلا فروش یک مهارت کلیدی است. اگر انسان را موجودی اجتماعی در نظر بگیریم شاید کلیدی‌ترین مهارتی که همه ما باید بیاموزیم مهارت‌های ارتباطی و از جمله فروش است. پس توصیه می‌کنم که حتما مطالعه این کتاب را به بهانه‌هایی همچون اینکه کار من این گونه نیست به تعویق نیندازید. حتی اگر شما یک کارمند بازنشسته ارتش هم هستید نیاز دارید که بتوانید خودتان را در روزهای پیری به نوه‌هایتان بفروشید پس معطل نکنید و زودتر خودتان این کتاب را مطالعه کنید!

Way of the Wolf

گرگ وال استریت یا سبک گرگ

جردن بلفورت کتابی منتشر نموده است تحت عنوان شیوه یا سبک گرگ اما با توجه به اینکه بعد از نمایش فیلم گرگ وال استریت اغلب افراد جردن بلفورت را با لقب گرگ وال استریت می‌شناختند از کتاب‌فروشی‌ها تقاضای کتاب گرگ وال استریت را داشتند که همان کتاب شیوه گرگ است. به مرور برخی ناشران تصمیم گرفتند کتاب را با نام گرگ وال استریت منتشر کنند و در مقدمه یا روی جلد توضیح مختصری اضافه کنند که این همان کتاب معروف شیوه گرگ است.

یک لقمه از کتاب شیوه گرگ

یک مضمون جذابی بر بخشی از کتاب حاکم است که نویسنده می‌خواهد شما را به دادگاه خودتان ارجاع دهد. هیچ کسی برای قضاوت شما بهتر از خودتان نیست. اگر امروز خیلی اتفاقی ما همدیگر را در یک جلسه حضوری ببنیم و من از شما بپرسم چرا ثروتمندترین فرد شهر خود نیستید شما ممکن است بتوانید ساعت‌ها برای من دلایل بسیار قانع‌کننده‌ای را بیان کنید که من به عنوان یک شخص بی‌طرف متقاعد شوم شما هیچ امکانی برای این موضوع ندارید و این اصلا قابل تصور نیستید. اما اگر خودتان را به زنجیر بکشید و در دادگاه خودتان حضور پیدا کنید متوجه خواهید شد که:

شما هیچج برنامه‌ای برای این موضوع نداشته‌اید و شاید اگر در ذهن خود به دنبال این موضوع گاهی تصوراتی هم داشته‌اید هیچ گاه نخواسته‌اید که این تصورات را در قالب یک برنامه نظام‌مند وارد زندگی خود کنید. بعد از خواندن این کتاب شما هیچ کس را مسئول وضعیت فعلی خود نمی‌دانید و تنها خودتان را سکان‌دار کشتی تقدیر در طوفانی‌ترین دریاها و ناشناخته‌ترین سفرها خواهید یافت.

ویدئو معرفی گرگ وال استریت

در ادامه ویدئو معرفی این کتاب قرار داده شده است تا اطلاعات کاملی درباره کتاب و شخص جردن بلفورت در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد:

 

چگونه کتاب را تهیه کنیم

اگر از ما می‌پرسید هیچ کتابی را به‌صورت نسخه فیزیکی تهیه نکنید! شاید کمی سختگیرانه به‌نظر برسد اما طبیعت امروز، مهری است که از اجداد ما برایمان به ارث رسیده است. شاید در گذشته قدرت تخریب پدران ما به اندازه ما نبود اما مطمئن باشید که قدرت تخریب ما در اینجا به قدری هست که اگر با همین روند پیش برویم چند نسل بعد هیچ تصویری از طبیعت زیبای امروزی نخواهند داشت. گذشته از اینکه هر کس عادت‌های مطالعه مخصوص به خود را دارد و قصد نداریم شما را اذیت کنیم اما اگر عادت به مطالعه نسخه دیجیتال کتاب‌ها داشته باشید گوشی تلفن همراه شما همان مقدار که می‌تواند قاتل وقت شما باشد و از زمان شما بکاهد می‌تواند به شما کمک کند تا در هر زمانی به کتاب‌خانه خود دسترسی داشته باشید و در کوتاه‌ترین زمان مشغول مطالعه شوید.

اگر شما هم مثل ما به کتاب‌های دیجیتال معتاد شوید در تمام لحظات بیکاری اولین انتخاب شما ادامه مطالعه آخرین کتابی است که جذابیت آن از تمام پرسه زدن‌های شبکه‌اجتماعی و دیگر عادت‌های اشتباه فضای مجازی برایتان بیشتر است. پس بیش از این مقاله را طولانی نمی‌کنیم و توصیه می‌کنیم که حتما حداقل با یک کتاب جذاب مطالعه نسخه آنلاین کتاب‌ها را تجربه کنید.

درصورت تمایل به تهیه نسخه آنلاین می‌توانید از طریق لینک‌ زیر کتاب را دریافت نمایید:

taghche1 گرگ وال استریت

بیشتر بخوانید

کتاب اثر مرکب؛ راهکارهایی برای موفقیت با گام‌های ساده

کتاب ابن مشغله ماجرای یک دستفروش دوست‌داشتنی

کتاب آری به زندگی در کشاکش ناملایمات

کتاب صفر به یک یک نگرش جذاب برای یک شروع جدید

5/5 - (2 امتیاز)
صرافی آسوده
صرافی آسوده با سال‌ها قدمت در حوزه ارائه خدمات ارزی همواره تلاش می‌کند بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماید. درصورتی که نیاز به مشاوره در حوزه‌هایی همچون سرمایه‌گذاری ارزی، خدمات انتقال ارز و خرید و فروش دلار، یورو یا هر کدام از ارزهای رایج دارید کارشناسان ما آماده هستند تا بهترین پیشنهادات را به شما ارائه دهند: شماره تماس: 05138554020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *