منوی دسته بندی

خرید آنلاین دینار عراق

خرید آنلاین دینار عراق

خرید آنلاین دینار عراق یک راهکار ساده و سریع برای خرید این ارز پرکاربرد است. به تازگی این امکان ایجاد شده است که به‌صورت کاملا غیرحضوری بتوانید دینار را آنلاین خریداری نموده و اسکناس‌های مورد نظر را درب منزل خود دریافت کنید. با توجه به اینکه خرید و فروش انواع ارز در کشور ما، براساس دستورالعمل‌های بانک مرکزی تنها به‌صورت حضوری و در صرافی‌ها یا بانک‌های مجاز امکان‌پذیر است؛ خبر خرید آنلاین دینار عراق بسیار مهم و باعث خوشحالی است.

پس از امکان‌پذیر شدن دریافت غیرحضوری گذرنامه که توضیحات کامل آن را در صفحه دریافت آنلاین گذرنامه می‌توانید مشاهده کنید خبر دریافت غیرحضوری ارز دینار یک خبر بسیار خوشحال‌کننده است.

علاوه بر اینکه ارز دینار یکی از ارزهای بسیار پرکاربرد برای تجار و گردشگرها و زائران ایرانی است امکان‌پذیر شدن دریافت غیر حضوری و آنلاین ارز دینار این نوید را می‌دهد که شاید در آینده سازوکار خرید آنلاین سایر ارزها نیز فراهم شود.

خرید آنلاین دینار عراق چگونه انجام می‌شود؟

خرید آنلاین دینار عراق در حال حاضر با استفاده از نرم‌افزار موبایل و سایت دینارز انجام می‌شود. دینارز یک نرم‌افزار و وبسایت اینترنتی است که امکان خرید آنلاین دینار را در بستری بسیار ساده ارائه کرده است. جهت خرید لازم است شما نرم‌افزار موبایل دینارز را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید و یا از طریق آدرس dinarz.ir به صفحه اصلی این سایت مراجعه نمایید.

چگونه نرم‌افزار خرید دینار را نصب کنم؟

جهت نصب این نرم‌افزار در گوشی‌های اندروید می‌توانید از طریق سایت دینارز به آدرس dinarz.ir به‌صورت مستقیم نسخه اندروید این نرم‌افزار را از سایت دریافت کنید و یا در کافه‌بازار نرم‌افزار دینار را جستجو کنید. همچنین در گوشی‌های آیفون می‌توانید از طریق همین سایت، نسخه وب‌اپلیکیشن نرم‌افزار خرید آنلاین دینار عراق را نصب و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

جهت دسترسی راحت‌تر می‌توانید روی تصویر زیر کلیک کنید تا به آدرس سایت اینترنتی خرید آنلاین دینار عراق منتقل شوید.

خرید آنلاین دینار

چه کسانی می‌توانند به‌صورت غیرحضوری اقدام به خرید دینار کنند؟

تفاوتی نمی‌کند که شما قصد زیارت داشته باشید یا تجارت با استفاده از خدمات خرید غیرحضوری دینار می‌توانید به‌سادگی و در کمتر از چند دقیقه دینار مورد نیاز خود را در محل دلخواه دریافت کنید. برخلاف خرید سایر ارزها که نیاز به احراز هویت با ارائه مدارک به‌صورت حضوری دارد در اینجا شما صرفا کد خرید را بایستی به مأمور تحویل ارز ارائه دهید.

در این روش همه افراد ایرانی که دارای کد ملی و یک سیم‌کارت تلفن همراه هستند می‌توانند به‌سادگی با نصب نرم‌افزار دینارز اقدام به خرید آنلاین دینار عراق کنند. خرید آنلاین دینار عراق هیچ محدودیتی ندارد و صرفا محدودیت نقل و انتقالات آنلاین بانکی است که سقف خرید روزانه شما را محدود می‌کند.

ارز خریداری شده چگونه به دست من می‌رسد؟

در حال حاضر این سرویس تنها در شهرهای تهران و مشهد قابل دسترسی است. در تهران شما می‌توانید با استفاده از پیک دیناررسون اسکناس‌های ارز خریداری شده را درب منزل یا هر کجا که تمایل داشته باشید دریافت کنید. ارز خریداری شده توسط شما بیمه شده است و درصورت بروز هرگونه اتفاقی برای پیک موجودی حساب شما تا زمانی که دریافت ارز را تایید نکنید کسر نمی‌شود.

تحویل دینار درب منزل

در شهر مشهد کاربران بایستی پس از اقدام به خرید ارز به شعبه مشهد این شرکت واقع در میدان جانباز، مجتمع تجاری پاژ 2، طبقه 7، واحد 709 مراجعه نمایند. تحویل ارز بلافاصله پس از خرید امکان‌پذیر است.

قیمت خرید آنلاین با خرید حضوری متفاوت است؟

در خصوص نحوه قیمت‌گذاری ارزها در مقاله خرید و فروش دلار اطلاعات کاملی ارائه کرده‌ایم. در آن‌جا توضیح داده‌ایم که قیمت ارزهای گوناگون و قیمت‌های تابلو صرافی چگونه تعیین می‌شود. در صورتی که تمایل دارید در این خصوص بیشتر بدانید حتما مقاله مربوطه را مطالعه کنید اما جهت داشتن یک خرید مطمئن و با آسودگی خاطر پس از لینک مقاله یک نکته کلی ارائه می‌شود.

مقاله نکات مهم پیرامون خرید و فروش دلار و نحوه قیمت‌گذاری تابلوی صرافی

به‌صورت کلی همواره پیش از خرید ارز چه به‌صورت آنلاین و یا حضوری از طریق اینترنت از قیمت لحظه‌ای ارز مورد نظر خود اطلاع کسب نمایید. جهت بررسی قیمت دینار شما می‌توانید از طریق لینک زیر قیمت دینار را بررسی کنید.

با توجه به اینکه در صفحه زیر نرخ دینار در بازار متشکل ارزی اعلام می‌شود و ممکن است این نرخ از طرف سامانه بازار متشکل ارزی همواره به‌روز نشود درصورت اختلاف قیمت خیلی زیاد از طریق پشتیبانی آنلاین سایت و یا شماره تماس صرافی آسوده می‌توانید نسبت به قیمت‌های لحظه‌ای ارز مورد نیاز خود اطلاعات کافی کسب نمایید.

مشاهده قیمت دلار، یورو، دینار و سایر ارزهای پرکاربرد

آیا خرید آنلاین دینار عراق روشی مطمئن است؟

ابتدا باید بگوییم که انتشار این نرم‌افزار به‌صورت رسمی در رسانه ملی نیز منتشر شده است و از این بابت کاملا خیالتان راحت باشد. در ویدئوی زیر شما می‌توانید بخشی از اخبار منتشر شده پیرامون این نرم‌افزار را مشاهده کنید:

 

اما جهت اطمینان خاطر بیشتر برای شما خوانندگان محترم و بررسی کیفیت موارد مطرح شده ما یک خرید تست از این نرم‌افزار نیز انجام دادیم. با توجه به اینکه صرافی آسوده در مشهد فعالیت می‌کند نماینده ما به‌عنوان یک شخص حقیقی از طریق نرم‌افزار خرید را انجام داد و سپس به‌صورت حضوری به دفتر این نرم‌افزار مراجعه و ارز خریداری شده را دریافت نمود.

پس شما هم می‌توانید با خیال راحت پس از این ارز دینار مورد نیاز خود را به‌خصوص اگر ساکن تهران هستید به‌صورت کاملا غیرحضوری تهیه کنید. در صورتی که در شهر مقدس مشهد ساکن هستید ما نیز در صرافی آسوده می‌توانیم میزبان شما جهت ارائه خدمات ارز دینار عراق یا سایر ارزهای پرکاربرد باشیم.

امیدواریم به زودی در مشهد نیز امکان دریافت ارز درب منزل فراهم شود. تجربه خرید غیرحضوری ارز با توجه به مشکلات کلان‌شهرها و مسائلی همچون ترافیک و آلودگی هوا بسیار دلنشین و اتفاق دوست‌داشتنی خواهد بود.

در همین رابطه بخوانید

دریافت آنلاین گذرنامه + گذرنامه زیارتی اربعین

دلار بخریم یا طلا + نظر هوش مصنوعی

 

خرید و فروش دلار

بهترین نوع طلا برای سرمایه گذاری + ۴ راهکار ساده برای جلوگیری از ضرر

 

 

 

 

 

4.2/5 - (5 امتیاز)
مدیر محتوا
من در میان نوشته‌ها زندگی می‌کنم.

‫3 نظر

  • سهراب گفت:

    می شه اسکناس ها رو هم انتخاب کرد که چند تومنی باشه؟

    • مدیر محتوا گفت:

      خود دینارز طیف مختلفی از اسکناس‌ها رو برای شما انتخاب می‌کنن که در هنگام استفاده راحت باشید اما درصورتی که نیاز به اسکناس خاصی هم داشته باشید می‌تونید مطرح کنید شاید بتونن کمکتون کنن

  • Samira گفت:

    می شه اسکناس ها رو هم انتخاب کرد؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *